برگزاری جشنواره موسیقی محلی ماهرخ 

16:40 - 29 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۹۹۶
برگزاری جشنواره موسیقی محلی ماهرخ 
جشنواره موسیقی محلی «ماهرخ» با هدف معرفی موسیقی محلی ایران به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - جشنواره موسیقی محلی «ماهرخ» با هدف معرفی موسیقی محلی ایران، توجه به پیوستگی فرهنگی موسیقایی ایرانی و درهم آمیختگی فرهنگ بومی متشکل از موسیقی خراسانی و خوزستانی به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان برگزار می‌شود.

جواد مولانیا در مقام مدیر پروژه و سپهر صاحبی و حامد اکبری تهیه‌کنندگان این جشنواره هستند.

سپهر صاحبی مدیرعامل موسسه رنگین کمان هنر جوان در کارنامه‌ی کاری خود همکاری با خوانندگان و هنرمندانی، چون علی زندوکیلی، مهدی یغمایی، علیرضا پوراستاد، هنگامه قاضیانی، لئو روخاس، تکسیم تریو و … را دارد و از همکاری پیشین او با جواد مولانیا می‌توان به نمایش پرفروش و پرمخاطب «سی و یک رویا» اشاره کرد که در ۶۱ اجرا بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش یه همراه داشته است.

حامد اکبری حقوق‌دان و برگزار کننده کنسرت گروه‌های موسیقی در شهرستان که در کارنامه کاری خود همکاری با نیما مسیحا، آرش و مسیح را دارد در این جشنواره در کنار سپهر صاحبی تهیه‌کنندگی می‌کند.

هنرمندان دو اجرای این جشنواره عبارتند از اجرای خراسانی؛ محسن کریمی (نوازنده دوتار) و علی توکلی (نوازنده رباب) و اجرای خوزستان؛ اسماعیل کناری (خواننده)، محمد زادسر (تنظیم کننده و نی انبان و کواله - فلوت عربی)، آرش پیش آهنگ (درامز)، پوریا خوندل (گیتار باس)، آرش نظر سمکی (گیتار الکتریک).

از دیگر عوامل می‌توان به سارا حدادی (مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) و امیرمحمد رفیع خواه (طراح پوستر و اقلام تبلیغاتی) و امین طرقی (ساخت تیزر) اشاره کرد.

جشنواره موسیقی محلی «ماهرخ» در سالن کُرهال پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب ۳ الی ۷ مهر ماه برگزار می‌شود، علاقه مندان می‌توانند بلیت این جشنواره را در سامانه تیوال تهیه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *